19.5.09

SEPHORA / HARAJUKU LOVERS

Ünlü Japon markası Harajuku Lovers trendini takip edenlere muhteşem bir haber! Harajuku Lovers parfümleri Sephora' mağazalarında!Gwen Stefani ve dansçı kızlarından esinlenerek yaratılmış bu parfümler.Sephora mağazası ziyaretimde denediğim parfümlerin hepsi birbirinden güzel ve kalıcı.Fakat benim favorimm BABY oldu.Mutlaka deneyin.Bir de gnctrkcll 'den de muhteşem bir kampanya var.Soruya doğru yanıt veren ilk 5 kişiye bu parfümlerden biri hediye .Katılmak isteyenler için adres şöyle :

http://gnctrkcll.turkcell.com.tr/katilim/kampanya-sephora

Herkese bol şans..

BABY


Ailenin en genç bireyi.Partnerinizin siz söylediği sıfat,"bebeğimmm".


Çiçeksi,pudramsı.


Taze,temiz,yumuşak.
LİL'ANGEL :
Kutsal olan,beyaz kanatlı,tatlı bir melek.

Turunç ,çiçeksi.

Renkli,leziz,tatlı.


MUSIC:
Ritim,melodi,hayatıniduyguların,sessizliğin ve dansın fon müziği,

Meyvemsi,çiçeksi.

Işıltılı,harika,dikkat çekici."G "
Amerika'da benzeri olmayan bir görünüm.Doğu ve Batıya ait simgeler.

İştah açıcı,meyvemsi oryantal.Tropikal,güneşli,nefis.

ÇİÇEK BUKETİ

LOVE: Aşk,Sevgili,Tutkulu çekim,Narin,Romantik,Tense

5 yorum:

Adsız dedi ki...

ayyy cok güzeller nefisler bayıldım.. koklamadan kokuları geldi.. anketi yaptık bildim mi acaba soruyu gwen stefani dedim :D ömrü hayatımda bi cekilişten bişey kazansam. cips puanım bile yok :D

Adsız dedi ki...

haver verdigin icin tesekkürler..

anka dedi ki...

Kuşcum harikalar gerçekten.Doğru cevap :) valla ben de kazanmadım bi çekiliş mekiliş hayatımda.şans işte ahh ahhh.
rica ederim ayrıca :)

Butikpartim dedi ki...

Çok şeker bu parfümlerr..Görüntüleri yeter:)

anka dedi ki...

Görüntüleri de kokuları da anlatılmaz yani dene ve gör :)

Blog Arşivi

İzleyiciler