10.5.09

Bu gün ne giydim ?











Tatil dinlemedim,anneler günü demedim,sabahın körü kalkıp üzerime bi şeyler geçirdim :) Anneler Gününde çocuklarım bakımlı,en azından tertipli görsünler istedim.Görüntülemek ayrı bir dertmiş.Kendim ayna karşısında çekmeyi beceremiyorum,evdekilerden rica ediyorum,onların çektikleriyle idare ediyorum :) Sonuç biraz hayalkırıklığı,ayakkabılarım gözükmüyor,takılarım gözükmüyor,çantamı da koluma takmayı unutmuşum :)Acemilik böyle bi şey.Orticim ne diyosun bu konuda ;)

Bordo-kahve yansımalı saten gömlek Park Bravo (aslında saten diil,ne ki bunun kumaşı acaba :)


Kahve pantolon Mango

Küpe ve kolye Goldaş Silver (anneler günü hediyelerim :)

1 yorum:

Purple, ortin.. :) dedi ki...

Woowwww.. süperr.. bu ne ya, bu artist de kimm.. süper olmuş ortim harikasın, anneler günü cicilerini güle güle kullan bitanemm.. annelerin en tatlısı, güzeli, şirini, fedakarı, azimlisi.. mucckkkk :)
Purple

Blog Arşivi

İzleyiciler