9.5.09

Bu gün ne giydim ?











Ne zamandır düşünüyodum bu köşeyi koysakmı koymasakmı diye,sevgili ortim :) Koysak şıkkında karar kıldım,olabildiğince.Katkılarınla tabiiki :) Bu arada kilo verme çizelgemi de gurbetten izlemiş olucaksın ;) Bu gün hava çok güzeldi.Evin içi serin olduğu için ne giyeceğime karar veremedim önce.Hırka almayı bile düşündüm.İyiki almamışım.Tam 23C ydi bu gün.Bi şeyler uydurup ,üstüme geçirip çıktım ben de :) Üzerimdeki incecik olduğu halde kavruldum sıcaktan.Demekki artık kısa kollularımı çıkarma vaktim gelmiş.


Park Bravo beyaz gömlek

Miss Poem siyah pantolon

İnci ayakkabı

Takılarım Avon

1 yorum:

Banu dedi ki...

merhaba gardrop faresi:) (isminizi bilmedigim icin bu sekilde hitap edebiliyorum)
blogunuza firsatim oldukca herzaman ugruyorum tabii her kadin gibi bende alisveris makjay giyim kusam cok severim ee sizinde blogunuz bizlere gore o yuzden hep bakarim bu gun ke koydunuz diye.Fakat hakkinizdan pek birsey bilmedigim icin meraklaniyorum tabii nasil biri diye yuzunuzu gormesekte az cok sizi gorduk sayilir..:)
Anne olup olmadiginizi bilmesemde yinede anneler gununuzu kutlamak istedim..
Hoscakalin...
NOT: arada sizide bana ziyarete beklerim, sevgiler..

Blog Arşivi

İzleyiciler