22.5.09

Bu gün ne giydim ?

Bulüz :Herry
Pantolon:Mango

7 yorum:

bir demet feslegen dedi ki...

Süperrr.. tam senlik desen ;)

anka dedi ki...

Orticim bi daha giymem bu bulüzü ay valla kilolu gösterdi,hayır incecik bi bayan oldum artıkk gücüme gidiyo yani Pp :))Teşekkür ederim beğendmene sevindim :) senin hediyen leoparı da giyicem,bayıldım onun modeline bayıldımm tam benlik.

sanem dedi ki...

Güzelim, bulüze bayıldım.Artık benim olabilirmi,yeter çok giydin sen ;)Taşıyamıyız senin gibi ama hevesimizi alalım :) ÖPTÜM SENİ VE DE ÖZLEDİM SENİİİ.

Adsız dedi ki...

Hımmmm..Gerçekten tek kelimeyle mükemmel.Neyle neyi kombinleyeceğinizi iyi biliyorsunuz.Tarzınızı çok beğeniyorum.Takipteyim.

Adsız dedi ki...

Gitmeden..Leopar desenin yoğunluğunu göz öününe alıp takı takmayışınızı da isabetli bir teferruat görüyorum ve kutluyorum ince zevkinizden dolayı.

Banu dedi ki...

Merhaba ankacim
Ya yorum kismiyla ilgili birsey demissin ama ben onu, aradim taradim duzelmedi nedense oyle oldugunu bilemedim.Kusura bakma canim yorumun icin cok tesekkur, ayrica yine sahane gorunmussun...
Hoscakal..

anka dedi ki...

Banu'cum yorumlara kapatmış olabilirsin farkında olmadan.teşekküre derim güzel sözlerin için :)

Blog Arşivi

İzleyiciler