3.5.09

RAHATLATICI ETKİLİ VE IŞILTI VEREN FONDÖTEN..AVON'DAN


Fondöten denemelerimde bir başka durak..İçeriğindeki papatya ve bitkisel özler sayesinde cildi pürüzsüzleştiriyor ve yumuşatıyor. Besleyici formülüyle cildin görünümünü düzgünleştirmeye yardım edip, cildin daha sağlıklı ve doğal görünmesini sağlıyor. Cildinizdeki pürüzleri kapatıyor ve kusursuz bir son dokunuş sağlıyor.Beş rengi var,benim kullandığım ALMOND.Kış ın cilt solgun olduğu için HONEY i de kullanabilirim aslında. Hassas ciltlerin kullanımı için de uygundur.Benim cildim de hassas cilt kategorisine girdiği için rahatlıkla kullanabiliyorum.Memnun kaldım mı ,kaldımmm :)

1 yorum:

HUYSUZBALIK dedi ki...

Modelin üzerinde durduğu gibi duruyorsa süpermiş. Fondoten kulanmıyorum ama gerekirse denerim. Sevgiler...

Blog Arşivi

İzleyiciler