18.3.09

mimlendik..

Sevgili caprice diyarı tarafından mimlenmişizzz :)Teşekkürler canım.. Hemen ölmeden önce yapmak istediklerimi sıralamaya başlıyorum.10 madde yetmez tabiiki ama öncelik durumuna göre yazıcam artık :)

  • Çocuklarımın okullarını bitirip,çok güzel ,mutlu hayatlar kurduklarını görmek istiyorum
  • Uzun bir tren yolculuğu..Avrupa'ya..istiyorumm..
  • Kapadokya'da güneşin doğuşunu,peri bacalarının arasında süzülerek, balon turuyla karşılamak istiyorum..
  • Muş'un Bulanık Ovasında telli turnaların dansını izlemek istiyorum..
  • Çiftlik evim olsun istiyorum..atlarım da olsun ama :)
  • Yunuslarla yüzmek istiyorum..
  • Evimde fantastik bir akşam yemeği vermek istiyorum..Davetliler arkadaşlarımın dışında..Simpson Ailesi,Heidi ve Şeker Kız Candy-Antonıo olsun :)
  • Yiyip yiyip kilo almamak istiyorummm.
  • Lotodan büyük ikramiye bana çıksın..Kozmetiğe ,giyim ve aksesuara harcamak istiyorumm.
  • İstediğim zaman çocuklarımın bebeklik dönemlerine geri dönmek istiyorumm... (anka)

On maddeyi sıraladımm.Çok da büyük şeyler istemiyorum aslında di mi :) Blog ortağım,canım arkadaşım,editörlerin en güzeli purple sıra sendeee :) Anca beraber kanca beraber :)

Purple, topu aldı :) Caprice diyarı arkadaşımıza teşekkürler.. Davet ettiği mim konusu, ölmeden önce yapmak istediğin 10 şey...
Aslında böyle bişeyi hiç düşünmedim, hazırlıksız yakalandım bu sorulara :) Spontene cevaplarımı yazayım hemen :

* Gezip görmeyi planladığım her yere gidebilmek ,

* Kızımla yapmak istediğim ,yaşamak istediğim her paylaşımı yaşayabilmek ,

* Ucundan kıyısından ilgi duyduğum tüm hobileri hayata geçirebilmek ,

* Korkusuzca trafiğe çıkabilmek ,

*Mutlu, huzurlu ve sağlıklı, sorunsuz uzuunn bir hayat sürebilmek ,

* Hayalimdeki herşeyin hayata geçmesi ,

* Yeşiller içinde ve denizle haşır neşir bir yerde yaşamak ve kafam bozulunca gidebileceğim bir sürü kapım olabilmesi ,

* Kötü insanlardan ve olaylardan uzakta mutlu ve huzurlu, özgür bir yaşam ,

* Çok param olması , hesapsızca harcayabileceğim kadar ,

* Sağlıklı ve fit olmak, o yaşa gelince Nebahat Çehre kadar güzel ,bakımlı ve fit olabilmek..

Purple...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Of off off ne harika bir dünya bu ya.:) İsteklerin güzelliğine bak.:)
Nasıl bu kadar düşünebiliyorsun bütün bunları, baya öncü bir yaşam olduğu çok belli..ne şanslısınız.

caprice diyari dedi ki...

Hepside cok hos cnm tabi Allah hepimize uzun omurler versin demeyide ihmal etmiyoruz:)

Blog Arşivi

İzleyiciler