28.3.09

Neutrogena alışverişim

Neutrogena Deep Clean Tonik :14L.
Neutrogena Radiance Boost Göz Çevresi Bakım Kremi :16L.
Neutrogena Yoğun Nemlendirici SPF 15 Gündüz Kremi :19 L.
Bu markayla ilk tanışıklığım bu.Kullanmaya başlayalı 20 gün kadar oldu.Sonuçlarını gözlemleyip,öyle yazmak istedim.Gerçekten mükemmel ürünlermiş,daha önceden nasıl denememişim.
Tercihim bundan böyle kesinlikle NEUTROGENA olacak.Neden mi?
Nemlendiricisi :
  • SPF-15 güneş koruma faktörüyle cildi güneşin zararlı etkilerine karşı korurken, aynı zamanda özel formülü sayesinde uzun süreli nemlendirme sağladığı klinik olarak kanıtlanmış.
  • Gözenekleri tıkamıyor. Yağ içermeyen formülü cilt tarafından hızla emilerek gözeneklerin tıkanmasını engelliyor.
  • Yağsız
  • Alkolsüz
  • Hipoalerjenik
  • Parfümsüz
  • Ve en önemlisi..Dermatologlar tarafından tavsiye edilmesi..
  • Diğer denediğim markalarda,cildimde comedonlar oluşuyordu,bu üründe sıfıra indi.
  • Tonik:
  • Cilt daha pürüzsüz, temiz ve sağlıklı görünüyor; yumuşak, serinlemiş ve anında ferahlamış hissediliyor.
  • Göz çevresi:
  • Göz çevresini aydınlatıyor
  • İnce çizgilerin görünümünü azaltıyor.
  • Göz altı,çevresi ve göz kapağına uygulayabiliyorsunuz.

5 yorum:

kkkk dedi ki...

Aslinda benim tonigimde bitmek uzere.En kisa zamanda almam lazim birtane

bir damla bakım dedi ki...

sabunu nu vede yüz yıkama likitini kullanıyorum çk güzel tavsiye ederim kızlar.devam ürünleride güzel.

anka dedi ki...

Denizcim tavsiyen için teşekkürler,hemen bu gün onları da alıyorum :)

HUYSUZBALIK dedi ki...

Göz kremini deneyeceğim .Sevgiler...

nilüfer dedi ki...

ben uzun yıllardır nemlendiricisini kullanıyorum asla vazgeçemedim.arada sırada başka marka alsamda illa nemlendirici olarak neutrogena kullanıyorum....

Blog Arşivi

İzleyiciler