20.3.09

LANCOME..


Lancome'un parfüm,cilt bakım ve makyaj ürünleri beğenerek kullandığım ürünler.. rujlarını da çok severek kullanıyorum.Özellikle bu rengini..No:302 pembe

Yüz ve vücut için doğal ışıltılı bronzluk..Fırçası, çevirmeli kapanarak kabına geri dönüyor..Uygulaması çokk kolay..dekolteye,omuzlara,kollara ve yüze uygulayabilirsiniz.Yaz aylarının bronz günlerinde,makyaj çantasında mutlaka bulunması gereken bir ürün.no: 02


Lancome farlarımdan çok memnunum..Dokusu,yumuşak sürümü,göz kapağında birikme yapmaması en büyük artıları.no:103



Kalıcı,yumuşak toz allığı..no:03

İSTİYORUMMMM..


Lancome'un ..fırçasında bulunan mikro-titreşim sistemi sayesinde herbir kirpiği 360° homojen şekilde kavrayan ve saran yeni rimeli... Aplikatörün üzerindeki tuşa basarak titreşim başlatılıyor.Pil ile çalışıyor.Kirpikleri daha uzun,yoğun gösteriyor.Mükemmel bir rimel..





Bulgar gülü ve Mai de grasse gülü ile zenginleştirilen parfüm, odunsu kokusuyla harika.Bu gün denedim,bayıldımmm.



Lancome Magnifique EDP Bayan Parfüm










Lancome'un kullandığım parfümleri..Hepsi birbirinden güzel..Hypnose çiçek ve vanilya karışımı,oryantal..erkek kokusu ayrı bir güzel..Tresor ve Miracle şekerli,tatlı misss gibi.









































1 yorum:

kkkk dedi ki...

Miracle'yi bende cok kullanmistim bir zamanlar ama artik biktim sanirim kokusu beni bir tuaf yapiyor.

Blog Arşivi

İzleyiciler