20.3.09

Radience Stick...


Ne peşinden koştum ben bu ürünün.. Body Shop Roseflower serisinin daha piyasaya çıkar çıkmaz biten bebeği..

Ürünün ayrıntılı yorumu için hiç kendimi yormayacağım çünkü Sevgili Iraz burada çok güzel anlatmış.. Lütfen ürün yorumu için tıklayın...

Bu ürünü testerda gördüm, gelir gelmez bitmiş, çekmeceye kaldırmışlar.. Mutlaka sahip olmalıydım :) Fakat yaşadığım şehirde gelir gelmez tükenmişti..

Sağolsun Iraz bana yolladı taa İzmir'lerden.. :)

İşte blogcu dayanışması diye buna derim ben.. :)

Iraz yolladı bir tane, tesadüfen ben de Bilkent'teki şubesinde görünce hemen aldım.. Hem de 2 tane..

Biri benim güzel ortime tabii ki.. Daha haberi yok :) Onu bu muhteşem üründen habersiz bırakamazdım :)) Süüprriizzz.. :)

Almak isteyenler için üzgünüm, dün bir arkadaşım baktı, ürün koleksiyon ürünü olduğundan devamı yok ve çoktan kaldırılmış..

2 yorum:

Fashioncholic Girl dedi ki...

bunu görmüştüm ama hiç dikkat etmemiştim // ben de bi bakarım

ama bence bu seri biraz basit olmuş // sonuçta çok bilindik bi koku ayrıca farlarının rengi de çok hafif kalmış

admin dedi ki...

eda'cım ben senin bu blogunu bilmiyordum insan sölemez miiii :)

Blog Arşivi

İzleyiciler