27.4.09

Strawberry Siparişim geldi..Anna Sui Dolly Girl


Starwberry den siparişim geldiii :) Bu kez Anna Sui'nin Dolly Girl parfümünü aldım.Muhteşemm kokusuna bayıldım..Hediyesi de Stilla dudak renklendiricisi.Çok hoş bir rengi ve yapısı var.Blackberry rengi.Resimde pek net çıkmadı ama hemen hemen aynısı :) Hafif simli.Çok beğendim.Parfümüm içeriği de şöyle :
Bergamot, Kavun, Elma, Tarçın, Yeşil Yapraklar ve Deniz Meltemi,

Orta Notalar: Manolya, Menekşe, Gül, Beyaz Müge, Yasemin. Alt notalar: Ağaç Minesi Çiçeği, Kehribar, Misk, Vetiver, Ahududu ve Tik Ağacı.
En üstteki resim elimde denediğim ruj ,daha net oldu :)





6 yorum:

kkkk dedi ki...

parfum seker gibi valla gule gule kullan cnm

HUYSUZBALIK dedi ki...

Ben de bu ay çilekten parfüm aldım yarın yazacağım bloga. Ben dudak parlatıcısını beğenmedim. Ama kızkardeşim kaptı. Sendeki renk daha güzelmiş :) Güle güle kullan.

anka dedi ki...

caprice teşkler canım,şeker gibi de bi kokusu var :)

anka dedi ki...

Esin cim bekliyorum bakalım sen neler aldınn :)ziyaretine geliyorum hemenn :)teşekkürlerr.

Adsız dedi ki...

ben blogu yenı gordum ankacım.rujun rengıne bayıldım

anka dedi ki...

Dolunaycım hoşgeldin :)Çok net çıkmadı resimde çokk güzel bi renk,teşekkürler canım:

Blog Arşivi

İzleyiciler