24.4.09

Çilek Siparişlerim..

Epeydir buraya yazamıyorum.. Sağolsun sevgili ortim idare ediyor.. Birikmiş bir sürü yazım var ama... Bu ürünleri de alalı çok oldu ama denemeden yazmak istemedim.. İndirime girmiş ürünlerdi hepsi..

İşte Strawberry.net alışverişlerim..
Parfüm seti gayet hesaplı oldu..
Stila sun highlighter, sanırım allık niyetine kullanacağım.. Stila 4 lü far paleti, ışıl ışıl özellikle beyaz renk olanı sevdim.. Bourjoıs oil free yağsız fondoten.. Bu fondoten ile mac fondotenim arasında pek bir fark yok aslında. Sadece biraz kokusu farklı, o kadar. Kalem şeklindeki ruj ise hediyesi.. Stila marka..

Purple...

3 yorum:

anka dedi ki...

Süper süperr :) güle güle kullan canım.Bayıldım hepsine.

bir damla bakım dedi ki...

iyi günlerde kullan hepsi çok cici ...mkyaj yapmak kadar keyif veren bişey yoktur sannırım bizlere..

HUYSUZBALIK dedi ki...

Parfümü ben de kulanmıştım. Çok güzel bir kokusu var ve Çilekte bu indirimde çok hesaplı idi gerçekten de. güle güle kullan. Sevgiler...

Blog Arşivi

İzleyiciler