Limango yetkilileri,genel müdürleri,Contact plus’tan Serap Hanım,Hardal Kurumsal İletişim’inde Yer alan Güneş Hanım ve Gamze Saraçoğlu eşliğinde sevimli moda blogları ile güzel bir lansman geçirdik..
Sizlere Kısaca Lansman’ın içeriğinden bahsetmek istiyorum..
Türkiye’de ilk kez, sadece Limango Designers Studio için üretilen ulaşılabilir tasarımlarla karşılaşacağımız bir proje. Her hafta başka bir tasarımcının ürettiği özel parçalar Limango Designers Studio bölümünde sınırlı sayıda satışa sunulacak.. Üstelik en önemlisi ulaşılabilir fiyatlara..
Tasarımcılar arasında ise,Gamze Saraçoğlu,Bahar Korçan,Rana Berna Canok, Niyazi Erdoğan, Hatice Gökçe,Özlem Uygun gibi isimler yer alıyor..
Mutlaka bu ünlü tasarımcıların Limango Severler’e özel tasarladıkları modelleri kaçırmayın..
Biraz Limango Designer Studio İçin Çalışan Moda’cıların Bazılarını Tanıyalım..
Gamze Saraçoğlu
Moda ve tasarım tutkunlarının yeni buluşma noktası olacak bu platform, alışverişlerinizi daha ayrıcalıklı hale getiriyor. Ünlü ve tanınmış tasarımcıların sadece limango için yarattıkları özel koleksiyonlarını ve sınırlı sayıda ürünleri bulabileceğiniz limango Designers Studio, kadın ve erkekler için, her yaşa ve tarza hitap eden seçeneklere sahip olacak.
Private shopping dünyasının öncü platformu limango, sevdiğiniz markaları % 90′a varan indirimlerle sizlere sunmaya devam ederken, yeni projesinde de fiyat avantajını ürün ve marka kalitesi kadar ön plana çıkarıyor.
Açılışımızı limango’nun Moda ve Tasarım Danışmanı Gamze Saraçoğlu’nun organik kumaşlardan hazırladığı ‘Purely Koleksiyonu’ ile yapıyoruz.
İlk kez ve sadece limango Designers Studio’da görebileceğiniz bu koleksiyonla tasarımı ulaşılabilir fiyatlara almanın keyfini yaşayacaksınız.
Türkiye’nin yakından tanıdığı bu ismin geçmişinde başarılı dolu bir tasarım yolculuğu var.
Saraçoğlu, Işık Üniversitesi’nde İşletme eğitimini tamamladıktan sonra, Marmara Üniversitesi’nde Pre-MBA eğitimi aldı. 2002 yılında New York’ta ‘Parson’s School Of Design’da moda tasarımı eğitimi aldı. Tasarım yolculuğuna Donna Karan’da başlayan Saraçoğlu, aynı dönemde, Nolita ve Soho’daki butiklerde kendi tasarımı olan şapka ve kemerlerini sattı.
Türkiye’ye döndükten sonra, Beymen ve İpek Kıramer’in tasarım departmanlarında görev aldı. Londra’da, dünyanın en ünlü tasarımcılarını yetiştiren moda okulu ‘Central Saint Martins College of Art and Design’da ‘Fashion London’ kursuna katıldı.
Gamze Saraçoğlu 2004 yılında kendi adını taşıyan markasını yarattı ve ‘Gamze Saraçoğlu Moda Tasarım Stüdyosu’nu kurdu.
Bu güne kadar kendi dalında pek çok ödülün de sahibi olan tasarımcı, ‘sıradan olmayanlar’ için yarattığı seçeneklerle Türkiye’nin en beğenilen tasarımcıları arasındaki yerini koruyor.
Tasarımlarında genellikle teknolojik kumaşlar kullanmayı tercih eden Saraçoğlu, aksesuarlarını New York, Londra, Milano ve Paris’ten seçiyor. Seçkin ve kaliteli koleksiyonlar yaratmadaki ustalığı onun geçmiş deneyimlerinin ve eğitimde benimsediği ilkelerinin bir yansıması.
Gamze Saraçoğlu bu güne kadar Zara, Marks&Spencer, Kokooi, Nafnaf, Etam, Promod, Chevignon gibi markalara tasarım yaptı. Ayrıca Avrupa’da en büyük deri şirketlerinden biri olan MRM Leather Company’nin Kreatif Direktörlüğü’nü üstlendi.
2006 yılında ‘Apple Company’ye özel notebook çantaları tasarladı. Hazırladığı koleksiyon, Apple mağazalarında satışa sunuldu.
2006’da, ‘İstanbul Moda Tasarımı 1’, ‘İstanbul Moda Tasarımı 2’, ‘Tasarım Haftası’, ‘İstanbul Sokak Fuarı’, ‘İstanbul Design Week’, ‘Adress İstanbul-Gelinlik Fuarı’, 2007’de, ‘Who’s Next-Paris’,’Pure London- Londra’,’SIMM –Madrid’, 2008’de, ‘Pure London-Londra’, ‘Pret-a-Porter Atmosphere – Paris’ fuar etkinliklerine katıldı.
2007 yılında, ‘El Değmemiş Gelecek’ koleksiyonu için ilham aldığı Tanrılar Okulu kitabının yazarı Steffano D’anna Türkiye geldiğinde Gamze Saraçoğlu’nu ziyaret etmiş ve 5M konferansında El Değmemiş Gelecek Ekspozisyonu’nu yapmıştır.
2008 yılında, “Edirne –Tıp Müzesi” projesinde kostüm tasarımlarını hazırladı.
2008 yılı içerisinde CottonBar’ın kadın markasını ve yeni Boyner Plus Size koleksiyonunu hazırladı. Tasarımcı, CottonBar markasının tasarımcısı olarak çalışmalarına devam etmektedir.
Saraçoğlu, 12.IFF Fuarı’nın konsept tasarımını hazırlamaktadır.
Moda Tasarımcıları Derneği yönetim kurulu üyesidir.
Gamze Saraçoğlu koleksiyonları tasarımcının Nişantaşı’ndaki showroom’unda, İstanbul Designer Corner’s, İstinyePark Boyner ve Ankara Boyner mağazalarında, Paris, Londra, Kopenhang ve Avrupa’nın birçok ülkesinde satılmaktadır.
Gamze Saraçoğlu Mimar Sinan Üniversitesi’nde Giysi Tasarımı dersi vermektedir.
Private shopping dünyasının öncü platformu limango, sevdiğiniz markaları % 90′a varan indirimlerle sizlere sunmaya devam ederken, yeni projesinde de fiyat avantajını ürün ve marka kalitesi kadar ön plana çıkarıyor.
Açılışımızı limango’nun Moda ve Tasarım Danışmanı Gamze Saraçoğlu’nun organik kumaşlardan hazırladığı ‘Purely Koleksiyonu’ ile yapıyoruz.
İlk kez ve sadece limango Designers Studio’da görebileceğiniz bu koleksiyonla tasarımı ulaşılabilir fiyatlara almanın keyfini yaşayacaksınız.
Türkiye’nin yakından tanıdığı bu ismin geçmişinde başarılı dolu bir tasarım yolculuğu var.
Saraçoğlu, Işık Üniversitesi’nde İşletme eğitimini tamamladıktan sonra, Marmara Üniversitesi’nde Pre-MBA eğitimi aldı. 2002 yılında New York’ta ‘Parson’s School Of Design’da moda tasarımı eğitimi aldı. Tasarım yolculuğuna Donna Karan’da başlayan Saraçoğlu, aynı dönemde, Nolita ve Soho’daki butiklerde kendi tasarımı olan şapka ve kemerlerini sattı.
Türkiye’ye döndükten sonra, Beymen ve İpek Kıramer’in tasarım departmanlarında görev aldı. Londra’da, dünyanın en ünlü tasarımcılarını yetiştiren moda okulu ‘Central Saint Martins College of Art and Design’da ‘Fashion London’ kursuna katıldı.
Gamze Saraçoğlu 2004 yılında kendi adını taşıyan markasını yarattı ve ‘Gamze Saraçoğlu Moda Tasarım Stüdyosu’nu kurdu.
Bu güne kadar kendi dalında pek çok ödülün de sahibi olan tasarımcı, ‘sıradan olmayanlar’ için yarattığı seçeneklerle Türkiye’nin en beğenilen tasarımcıları arasındaki yerini koruyor.
Tasarımlarında genellikle teknolojik kumaşlar kullanmayı tercih eden Saraçoğlu, aksesuarlarını New York, Londra, Milano ve Paris’ten seçiyor. Seçkin ve kaliteli koleksiyonlar yaratmadaki ustalığı onun geçmiş deneyimlerinin ve eğitimde benimsediği ilkelerinin bir yansıması.
Gamze Saraçoğlu bu güne kadar Zara, Marks&Spencer, Kokooi, Nafnaf, Etam, Promod, Chevignon gibi markalara tasarım yaptı. Ayrıca Avrupa’da en büyük deri şirketlerinden biri olan MRM Leather Company’nin Kreatif Direktörlüğü’nü üstlendi.
2006 yılında ‘Apple Company’ye özel notebook çantaları tasarladı. Hazırladığı koleksiyon, Apple mağazalarında satışa sunuldu.
2006’da, ‘İstanbul Moda Tasarımı 1’, ‘İstanbul Moda Tasarımı 2’, ‘Tasarım Haftası’, ‘İstanbul Sokak Fuarı’, ‘İstanbul Design Week’, ‘Adress İstanbul-Gelinlik Fuarı’, 2007’de, ‘Who’s Next-Paris’,’Pure London- Londra’,’SIMM –Madrid’, 2008’de, ‘Pure London-Londra’, ‘Pret-a-Porter Atmosphere – Paris’ fuar etkinliklerine katıldı.
2007 yılında, ‘El Değmemiş Gelecek’ koleksiyonu için ilham aldığı Tanrılar Okulu kitabının yazarı Steffano D’anna Türkiye geldiğinde Gamze Saraçoğlu’nu ziyaret etmiş ve 5M konferansında El Değmemiş Gelecek Ekspozisyonu’nu yapmıştır.
2008 yılında, “Edirne –Tıp Müzesi” projesinde kostüm tasarımlarını hazırladı.
2008 yılı içerisinde CottonBar’ın kadın markasını ve yeni Boyner Plus Size koleksiyonunu hazırladı. Tasarımcı, CottonBar markasının tasarımcısı olarak çalışmalarına devam etmektedir.
Saraçoğlu, 12.IFF Fuarı’nın konsept tasarımını hazırlamaktadır.
Moda Tasarımcıları Derneği yönetim kurulu üyesidir.
Gamze Saraçoğlu koleksiyonları tasarımcının Nişantaşı’ndaki showroom’unda, İstanbul Designer Corner’s, İstinyePark Boyner ve Ankara Boyner mağazalarında, Paris, Londra, Kopenhang ve Avrupa’nın birçok ülkesinde satılmaktadır.
Gamze Saraçoğlu Mimar Sinan Üniversitesi’nde Giysi Tasarımı dersi vermektedir.
Bahar Korçan
Bahar Korçan’dan kullanışlı ve %100 doğal kumaşlardan yaratılan özel bir tişört koleksiyonu: b-shirt
Günlük giyilebilen, kullanışlı ve kaliteli tişört arayışı Bahar Korçan’ı b-shirt koleksiyonunu yapmaya yöneltti. Hani, gardırobunuzda bir köşede hep “kurtarıcı” tişörtleriniz olsun istersiniz ve nereden satın alacağınızı bulamazsınız ya işte bu tasarımlar tam aradığınız gibi!
b-shirt tişörtlerinin farkı, doğal kumaşlardan, tamamen günlük ihtiyaçlar düşünülerek üretilmiş olması. Bisilklet yaka, V yaka, geniş yaka, dantel detaylarıyla zenginleştirilen seçeneklerin olduğu koleksiyonun ambalajı da oldukça özel. Tasarımcının kızı Lal Korçan tarafından doğaya dönüşümlü olarak hazırlanmış.
Günlük giyilebilen, kullanışlı ve kaliteli tişört arayışı Bahar Korçan’ı b-shirt koleksiyonunu yapmaya yöneltti. Hani, gardırobunuzda bir köşede hep “kurtarıcı” tişörtleriniz olsun istersiniz ve nereden satın alacağınızı bulamazsınız ya işte bu tasarımlar tam aradığınız gibi!
b-shirt tişörtlerinin farkı, doğal kumaşlardan, tamamen günlük ihtiyaçlar düşünülerek üretilmiş olması. Bisilklet yaka, V yaka, geniş yaka, dantel detaylarıyla zenginleştirilen seçeneklerin olduğu koleksiyonun ambalajı da oldukça özel. Tasarımcının kızı Lal Korçan tarafından doğaya dönüşümlü olarak hazırlanmış.
Bahar Korçan Hakkında:
1982 Vakko’da stilist asistanı olarak çalışmaya başladı.
1987 NN Club adlı bir iç piyasa markasına ortak oldu ve koleksiyonlarını hazırladı.
1992 “ITKIB Türkiye Stilistler” yarışmasında “Natürel” adlı koleksiyonuyla Türkiye birincisi oldu. Aynı koleksiyon Dusseldorf “IGEDO” Fuarı’nın açılış showunda sergilendi. Geniş bir yankı uyandıran bu koleksiyon birçok uluslararası moda basınında yer aldı. Ve bu anlamdaki moda akımının öncüsü olarak kabul edildi.
1993 Türkiye’nin ilk stil bürosunu açtı.
Dusseldorf “IGEDO” Fuarı’nın sponsorluğunda davetli olarak, New Fashion Generation bölümünde defileye katıldı. Kullandığı yöresel kumaşlarla, geçmişle geleceğin tarihsel bir sentezini yaparak dikkat çekti ve bu koleksiyon fuarda sergilendi.
Paris’te bir showroomla çalışmaya başladı ve koleksiyonları yine Paris’te ve Güney Fransa’daki çeşitli butiklerde satılmaya başladı.
Kendi koleksiyonları dışında Türkiye’de bir çok ünlü sanatçıya kostüm ve imaj çalışmaları yaptı. (Tarkan, Yonca Evcimik, Meltem Cumbul…v.b.)
Rana Berna Canok
Tasarım dünyasının yetenekli ikizleri Rana-Berna Canok’un her tarza uyum sağlayabilecek parçalardan oluşan yaz koleksiyonu “Soft Touch”, ilhamını tropik ülkelerden alıyor. Zengin bir renk paletinin kullanıldığı bu temada, sıcak bölgelere ait işleme, desen ve dokular dikkat çekiyor.
Aksesuarlarla tarzınıza uygun hale getirebileceğiniz bu güçlü kıyafetler ilk kez ve sadece limango Designer Studio’da!
Aksesuarlarla tarzınıza uygun hale getirebileceğiniz bu güçlü kıyafetler ilk kez ve sadece limango Designer Studio’da!
Rana – Berna Canok’tan zihin güzelliğini temsil eden bir smart – casual bir yaz teması; Soft Touch… Heyecan dolu ve renkli bu koleksiyon, ilhamını tropikal ülkelerden alıyor. Beyaz, karamel, vizon, mercan rengi, duman grisi ve ekrunun yanı sıra, detaylarda mor, fuşya, nar çiçeği, limon sarısı kullanılan tasarımlarda bir araya gelen tonlar arasındaki tezatlıklar dikkat çekiyor. Sıcak ülkelere ait birçok işleme, desen ve dokular bu zengin renk paleti ile hayat bulunca karşımıza modern, sade ve feminen bir koleksiyonnun favori parçaları şehir elbiseleri ve sezonun favorisi olan tunikler. Basic tişört, yelek, bluz ve middle ceketler ise hafta sonu ve tatil gardırobunun vazgeçilmez parçaları.
Bu şık yaz konseptinde keten kumaşlardaki strüktürlü yapı, desen karekterleri, kollardaki boyutlu detaylar başarılı ikilinin tasarımda dikkat çekmek istedikleri detaylar arasında.
Soft Touch adından da anlaşılacağı gibi uçuşan şifonlar, ipekler, ince tuşeli trikolar, supreme penyeler ve ketenlerle etkisi güçlü hafif dokulara vurgu yapıyor.
Koleksiyonda hafta içi tasarlanmış her parça, akıllı kombinler ve çarpıcı aksesuarlarla her tarza gore kimlik değiştirip yaz akşamlarına da taşınabilecek.
Bu şık yaz konseptinde keten kumaşlardaki strüktürlü yapı, desen karekterleri, kollardaki boyutlu detaylar başarılı ikilinin tasarımda dikkat çekmek istedikleri detaylar arasında.
Soft Touch adından da anlaşılacağı gibi uçuşan şifonlar, ipekler, ince tuşeli trikolar, supreme penyeler ve ketenlerle etkisi güçlü hafif dokulara vurgu yapıyor.
Koleksiyonda hafta içi tasarlanmış her parça, akıllı kombinler ve çarpıcı aksesuarlarla her tarza gore kimlik değiştirip yaz akşamlarına da taşınabilecek.
Niyazi Erdoğan Piksel
Mimarlık eğitimi ve kariyerinin ardından yolculuğuna moda ile devam eden Niyazi Erdoğan’ın analitik bakış açısını formlarına yansıtarak hikayeleştirdiği koleksiyonlarının en yenisi Piksel… 2011 yaz sezonunda erkek modasına yön veren parçalar ilk kez limango Designers Studio’da!
IFW kapsamında sergilediği 2011 ilkbahar – yaz koleksiyonu Piksel’i tasarımcısı bakın nasıl anlatıyor: “Piksel, imajın hücresi. Dijital yapının en küçük birimi. Ve bu birimlerin boyutunu görüntülerin büyüklüğü belirliyor. Parçaların yerini bütünlük alıyor. Ben de tüm bu pikselleri bir araya getirerek bir bütüne ulaşma arzusundayım. Amacım parça değil, bütün. Stil… Bireyselliğin doruklarında dolanan günümüz modasına Doğu ile Batı’yı, şıklıkla sokağı, parlakla matı bir arada sunan bir stil. Gündelik yaşamımızda stil sahibi olduğumuz sürece kendi ‘korunaklı’ alanımızı yarattığımızı düşünüyorum. Bu yüzden keskin ayrımlardan uzaklaşıp, şeffaf dokularla maskelenmiş yüzeyler yaratarak bütünü oluşturmanın yollarını arıyorum. Savunma teknolojilerinin ardından gündelik yaşama karışan dijital kodları başka bir boyuta taşımak tüm meselem. Savaş sonrası, 50’li yılların değişmeye başlayan sosyal yapısında şekillenen şıklık anlayışı ise çıkış noktam. Kahramanlarım janti, salon aktörleri. Gene Kelly’den Clark Gable’a, Muzaffer Tema’dan Ayhan Işık’a sinemanın imajları. Benim imajlarım.”
IFW kapsamında sergilediği 2011 ilkbahar – yaz koleksiyonu Piksel’i tasarımcısı bakın nasıl anlatıyor: “Piksel, imajın hücresi. Dijital yapının en küçük birimi. Ve bu birimlerin boyutunu görüntülerin büyüklüğü belirliyor. Parçaların yerini bütünlük alıyor. Ben de tüm bu pikselleri bir araya getirerek bir bütüne ulaşma arzusundayım. Amacım parça değil, bütün. Stil… Bireyselliğin doruklarında dolanan günümüz modasına Doğu ile Batı’yı, şıklıkla sokağı, parlakla matı bir arada sunan bir stil. Gündelik yaşamımızda stil sahibi olduğumuz sürece kendi ‘korunaklı’ alanımızı yarattığımızı düşünüyorum. Bu yüzden keskin ayrımlardan uzaklaşıp, şeffaf dokularla maskelenmiş yüzeyler yaratarak bütünü oluşturmanın yollarını arıyorum. Savunma teknolojilerinin ardından gündelik yaşama karışan dijital kodları başka bir boyuta taşımak tüm meselem. Savaş sonrası, 50’li yılların değişmeye başlayan sosyal yapısında şekillenen şıklık anlayışı ise çıkış noktam. Kahramanlarım janti, salon aktörleri. Gene Kelly’den Clark Gable’a, Muzaffer Tema’dan Ayhan Işık’a sinemanın imajları. Benim imajlarım.”
Son olarak Bu güzel etkinlik için Limango Ekibine,Bizleri Davet Eden Serap Hanım’a,Hardal Kurumsal İletişiminde yer alan Güneş Hanım’a ve Tüm Hardal Çalışanlarına Teşekkür Ederim..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder