4.10.09

AVON FOR AWAY


Avon'a siparişlerimde hizmet bedeli ödememek için siparişlere fazladan ürün ekliyorum ve ev neredeyse dükkan açacak kadar ürün dolu ..
Taban fiyatlarla elde etmek istiyorum derseniz , mailimden bana ulaşabilirsiniz.
mypink.pink@gmail.com

Far Away 25 Lira (Yeni katalog fiyatı 60,80 L dır. )
Ürün, orjinal kutusunda kullanılmamış Avon ürünüdür.
Ödeme yapıldığı gün kargo yapılır.Kargo ücretini alıcı öder.

Ürün Bilgisi: Vanilya,sandal ağacı ve miskin çiçeksi oryantal karışımı olan kalıcı bir koku..

5 yorum:

papatyaninguncesi dedi ki...

bu parfümü bir arkadaşım kullanmıştı kokusu çok güzel

MYPİNK dedi ki...

papatyaninguncesi ,evet ben de kullanıyorum,çok güzel ve kalıcı.

Adsız dedi ki...

Gerçekten kalıcı bir kokusu var.Benimde en çok sattığım ürünlerden memnun kalınıyorda.

zeynepin sesi dedi ki...

parfümlerini çok seviorum avonun..özellikle crystal'i..ama duyduum kdarıyla bu aydan sonra satılmıcakmış :(

pofiş♥ dedi ki...

yaaaa ne olur bana tahitian diye bi parfümü var onu bul lüüütfennnnnnn varsaa bi 35 tane alcammmm:):):)

Blog Arşivi

İzleyiciler