3.6.09

Çatlak ve selülit görünümünü düzgünleştirici krem.Avon'dan..


Cilt yapısını güçlendirmek ve mikrosirkülasyonu hızlandırarak su fazlasını serbest bırakmak üzere hazırlanmıştır. Çatlak görünümünü düzgünleştirirken, aynı zamanda çatlakların görünümünü ve derinliğini hafifletir. Cildin iç yapısını güçlendirerek selülit görünümünü hafifletmeye yardımcı olur. Cildin daha şekilli ve pürüzsüz görünmesini sağlar.İçeriğinde yağların parçalanmasına yardımcı olduğu bilinen Chaihu Özü, selülitli görünümü hafifletmeye yardımcı olan Kafein ve yağ yakımını teşvik eden, yeni çatlakların oluşmasını önlemeye yardımcı olan Celosia Cristata Özü ve Prunella Vulgaris Özü bulunmaktadır.
İhtiyaç duyduğunuz bölgelere günde iki kere masaj yaparak uygulanıyor.

4 yorum:

bir damla bakım dedi ki...

Canım ben bunu kullandım öyle çokta bir işe yaramıyor ...ama tabiki hiçbirşeyi kullanmamaktan iyidir .en azından nemlendiriyor .

_irm_ dedi ki...

almıştım bende bir zamanlar 2 senede bozulmuşmudur acaba ve gerçekten işe yarıyormudur? .)

Banu dedi ki...

Merhabalar Nasilsin canim
Bayagidir gorunmuyorsun nerelerdesin.Umarim onemli yada kotu bisey yoktur.
Opuyorum, hoscakal...

Adsız dedi ki...

ankacım nerelerdesin yansımalar blog una da yazdım :)

İzleyiciler